Volgers

maandag 3 juli 2017

winnaar challenge # 44

Goedemorgen lieve borduursters,

Het is weer de 3e van de maand. Vandaag maken we de winnaar en top3 van vorige challenge bekend. Namens ons hele team weer heel hartelijk dank voor alle prachtige inzendingen!

De winnaar van challenge #44 is geworden:


nr. 4 Sietie, met deze prachtige kaart:




Sietie, wil je je adres doorgeven aan Cindy via het e-mailadres cindyvandervelde@live.nl? De prijs komt dan zo spoedig naar je toe. Ook mag je onderstaande badge op je blog zetten:




De top3 die door het designteam is gekozen, is als volgt:


1e plaats
Crea Anita



2e plaats
Sietie

3e plaats
Ria



Crea Anita, omdat jij de eerste plaats van de top3 hebt behaald, mag jij gastdesigner zijn voor de aankomende challenge. Wil je hierover contact opnemen met Cindy via het adres: cindyvandervelde@live.nl?


De dames uit de top3 mogen ook deze badge op hun blog zetten:



De huidige challenge is op 1 juli jl. begonnen  en loopt nog tot en met 31 juli 2017 23.55 uur. De opdracht luidt: een geborduurde kaart met het thema alles mag. Jullie kunnen je kaart <<HIER>> plaatsen.

5 opmerkingen:

  1. Sietie, gefeliciteerd met je gewonnen prijs en top 3 notering, ook Anita en Ria gefeliciteerd met jullie top 3 notering.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Sietie met je mooie winnende kaart!
    en zelf ben ik ook helemaal blij met mijn mooie top 3 notering! Helemaal leuk dank je wel daarvoor en ik zal snel Cindy mailen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie winnaar en top 3. Gefeliciteerd dames.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames gefeliciteerd en ook nog een tweede plaats mijn dag kan niet meer stuk en Cindy ik mail je .Ik ben hier heel blij mee.
    Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team