Volgers

donderdag 1 december 2016

Challenge 38 - gebruik zilver op je kaart

Goedemorgen borduurvriendinnen,
Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons blog vandaag. Zoals jullie weten komt vandaag de nieuwe challenge online. Maar eerst willen we jullie bedanken voor alle schitterende inzendingen van afgelopen challenge. Zo gaaf om te zien dat iedereen zo haar best doet op de creaties en iedereen zijn fantasie de vrije loopt laat. De inzendingen waren weer zo verschillend!! Het thema van de challenge van de maand december is bedacht door Cindy. Zij wil graag een geborduurde creatie zien waar zilver in verwerkt is. We hopen dat jullie ondanks de drukte van de feestdagen, gezellig allemaal weer meedoen!

Deze maand kunnen jullie natuurlijk ook weer een prachtige prijs winnen:

Onze winnares van vorige keer, Ria, heeft ook een prachtig voorbeeld gemaakt:




En hier zijn de creaties van onze DT-leden ter inspiratie:



Cindy



Marga
                                                                
Lenie

Hannie
                                                                      

Corrie

Martje

Trijntje

Danoesja

Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 december 2016 komen we terug met de winnaar van challenge #37.



12 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten dames,ik ga mijn best weer doen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende voorbeeldkaarten heeft het team gemaakt ik zal weer eens proberen om mee te gaan doen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zijn alle voorbeeldkaarten weer Dames!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaarten, dames.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende voorbeeldkaarten. Ik hoop deze maand wel mee te kunnen doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke Challenge weer en Schitterende voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt dames!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie voorbeelden ik doe weer graag mee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik krijg m'n kaart niet geüpload....probeer het later vandaag nog eens...
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaaaa nu is het gelukt en staat mijn bijdrage er weer bij!
      Lieve groetjes, Wilma

      Verwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier ben ik weer met mijn maandelijkse bijdrage. De voorbeeldkaarten mogen er weer zijn. Tevens wil ik het hele team Prettige feestdagen wensen en een borduurrijk 2017!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team