Volgers

woensdag 1 juni 2016

challenge #32 - zomerse geborduurde kaart

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
Alweer is de maand voorbij, tijd om de nieuwe challenge aan te kondigen. Maar voor dat we dat doen willen we jullie hartelijk danken voor de prachtige inzendingen van de afgelopen challenge. Ontzettend leuk dat jullie weer hebben meegedaan. Deze keer is het thema bedacht door Martje. Zij wil graag een geborduurde zomerse kaart zien. Afwerking en patroon zijn weer vrij, als je kaart maar geborduurd is. Zomer is een breed thema, kijk maar naar de voorbeeldkaarten, er zijn tal van mogelijkheden. 

Ook deze maand kunnen jullie weer een leuke prijs winnen:


Onze winnares van challenge #30 heeft ook haar best weer gedaan om een mooi voorbeeld te maken. Bedankt Ria voor je prachtige kaart.


Ook het team heeft weer haar best gedaan om jullie inspirerende voorbeelden te geven. We zouden het ontzettend leuk vinden als jullie weer allemaal mee doen.


Martje


Corrie


Lenie

Cindy

Trijntje



                                                                         Hannie
                                
Marga




Danoesja
 


Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 juni 2016 komen we terug met de winnaar van challenge #31.




9 opmerkingen:

  1. Leuke opdracht! Ik ga er eens over nadenken!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden! Leuke challenge, gaat vast weer helemaal goedkomen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk thema en wat heeft het team mooie voorbeelden gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes en een leuke opdracht!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn zomerse kaartje staat gelinkt, was een leuke opdracht!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie zomerse kaarten zijn er geborduurd.
    Ik heb ook weer mijn best gedaan en een kaart gemaakt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn de voorbeeldkaarten weer mooi geworden!
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook mijn zomerse kaart staat er. Ik heb er extra mijn best op gedaan want de ontvangster van de kaart weet ik ook al. Mijn tante die 103 jaar wordt deze maand en dat is een mooi kaartje waard.
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team