Volgers

dinsdag 1 december 2015

Challenge #26 - kerst in niet-tradionele kleuren

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
1 december 2015, challenge #26 gaat van start, de laatste van 2015. Dit keer is het thema bedacht door Corrie. Zij wil graag een kerstkaart zien in niet-traditionele kleuren. Patroon, afwerking etc, zijn vrij, als je kaart maar geborduurd is. We hopen dat jullie allemaal de tijd vinden om tussen Sinterklaas en Kerst en het oliebollen bakken mee te doen. Super dat jullie iedere keer weer zo massaal meedoen. Dit keer kunnen jullie deze prijs winnen:




De winnares van vorige maand  Wilma, heeft ook haar best gedaan om een schitterende kaart te maken. 


En dit zijn de voorbeeldkaarten van het DT-team:
Zijn ze niet mooi en zo verschillend, kortom genoeg inspiratie.
                                                            

Corrie

Cindy

Lenie

Hannie

Martje

Trijntje

Marga

  Danoesja

Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 december 2015 komen we terug met de winnaar van challenge #25.

Vergeten jullie ook de candy niet in verband met ons tweejarig bestaan? De candy kunnen jullie << HIER>> vinden.

Meedoen met challenge #26 kan tot en met 31 december 2015 23.55 uur.



13 opmerkingen:

  1. wat een leuke challenge en vooral prachtige voorbeelden! Ik doe weer mee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk thema met prachtige voorbeelden.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeld kaarten dames.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaarten heeft het team weer gemaakt voor de nieuwe uitdaging!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorbeeldkaarten. Ga zeker een poging wagen om weer mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke Challenge weer en dames jullie hebben Schitterende voorbeeldkaarten gemaakt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    ik doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn bijdrage staat er weer bij,wat zijn het toch steeds weer mooie verschillende borduurkaarten!!! Mooie hobby hebben wij toch he?!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke opdracht ik heb mijn kaartje net geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke challenge. Ik heb mijn kaart net geplaatst.
    En wat een mooie bijdrage van het team!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond dit een leuke challenge. Er zijn ook weer prachtige kaartjes gemaakt zowel van het designteam als van de deelnemers.Ik wil jullie nog een creatief 2016 wensen.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps, ik doe nog net mee op de valreep. Leuk thema, waar ik graag nog iets voor wilde maken.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016.
    Ga dan weer gezellig meedoen bij jullie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team