Volgers

maandag 30 november 2015

Candytime


Goedemorgen lieve trouwe borduurvriendinnen,
We hebben onlangs al gemeld dat Ons borduurkaartenblog twee jaar bestaat. Tijd voor een feestje!!! Omdat we heel veel trouwe deelnemers hebben, en mede door jullie ons blog zo'n succes is, gaan we een leuke verrassing samenstellen. Iedereen mag mee doen. Om kans te maken op de candy, willen we jullie vragen het volgende te doen:
* wordt volger van ons blog als je dat nog niet bent;
* zet de candy op je blog en link naar dit bericht;
* laat een reactie achter op dit bericht. We horen graag wat jullie van ons blog vinden.

De candy loopt tot 31 december 2015.




Zonder onze supergeweldige DT-dames zou dit blog ook geen succes zijn. Dames hartelijk dank voor jullie trouwe inzet en jullie bijdrage elke maand weer. 

Lieve groetjes, Corrie en Cindy

P.S. de huidige challenge (kerstkaart met patroon van Sjaak van Went) loopt nog tot 30 november 2015 23.55 uur. Jullie kunnen je kaarten <<hier>> plaatsen.

35 opmerkingen:

  1. Superleuk! Doe graag mee hoor! Ik heb het op mijn Blog gezet!
    Groetjes Suzan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat ik jullie blog heb ontdekt want het geeft me veel inspiratie om kaarten met borduurtjes te maken. En dat het met een Candy wordt gevierd is leuk, dus ik waag graag een kansje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verrassing! Ik vind jullie blog super omdat er weinig bloggen bestaan met kaarten borduren. Het DT-team bestaat uit fijne mensen die altijd lieve reacties geven en prachtige voorbeeldkaarten maken.
    Ik ben nog niet zo lang volger maar ik ben blij dat ik Ons borduurkaartenblog heb leren kennen. Kort gezegd Ons borduurkaartenblog is gewoon top. Voor de toekomst wens ik het team en deelnemers nog veel borduurplezier en dat we er nog enkele jaartjes bij mogen doen.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat het me zelf vaak niet lukt om (optijd) mee te doen, ben ik wel een trouwe (maar stille) bewonderaar van jullie blog en al het prachtigs wat hier voorbij komt. Dus ook ik zou graag meeloten. (plaats het morgen op blog. Lukt me niet met telefoon).

    Groetjes Miranda. (miepeke)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jullie blog helemaal Toppie....ik kan me met alle mooie challenges maandelijks helemaal uitleven omdat borduren op kaarten mijn favoriete techniek is!! Ook mijn complimenten aan het DT team die Prachtige voorbeeldkaarten maken..en wat ik ook erg waardeer dat deze lieve mensen ook jouw blog bezoeken en ook complimenten geven aan andere dingen die je maakt dan alleen de kaarten die je er opzet!! ik hoop dat jullie met deze blog nog jaren door gaan..en wens jullie nog heel veel inspiratie toe!! Lieve groetjes Xxxx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat het me zelf vaak niet lukt om (optijd) mee te doen, ben ik wel een trouwe (maar stille) bewonderaar van jullie blog en al het prachtigs wat hier voorbij komt. Dus ook ik zou graag meeloten. (plaats het morgen op blog. Lukt me niet met telefoon).

    Groetjes Miranda. (miepeke)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ps. ik heb de link gedeeld op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer 2 jaar jeetje waar blijft de tijd......succes verder.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee Cindy en Corrie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk doe graag mee , ga het meteen op mijn blog zetten...
    Jullie hebben een heel leuk en gezellig blog , hoop dat het blog nog lang mag blijven bestaan. Het team maakt iedere maand mooie voorbeeldkaarten en geven ook leuke reacties op de ingestuurde kaarten .
    Vind het nog steeds leuk om iedere maand een kaart te borduren ..
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat jullie ter ere van het 2 jarig jubileum een candy weg willen geven, zal het gelijk op mijn blog plaatsen, ga zo door met het blog, er worden door jullie als team iedere maand weer prachtige voorbeelden gemaakt......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met jullie tweejarig bestaan!
    De blogcandy staat alvast in m'n sidebar te pronken. ;-)
    Op naar nog vele jaartjes borduurplezier, want ik vind het super dat jullie de geborduurde kaarten terug in de picture zetten.
    Vanmiddag ga ik ook nog eens met draad en naald aan de slag om een kerstkaartje te borduren zodat ik aan jullie challenge kan deelnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind jullie blog geweldig.
    Ik doe ook graag mee met de wedstrijden en ook met deze candy.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Natuurlijk doe ik ook graag mee aan deze Candy. Ik doe zelf niet zo vaak mee omdat ik niet zoveel borduurpatroontjes heb maar als er dan eens iets tussen zit waaraan ik wel kan voldoen.....ben ik erbij. Geniet zeker van alle mooie voorbeelden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat fijn dat jullie blog al weer 2 jaar bestaat ik ben zelf erg van het borduuren dus ben heel blij met jullie blog ik doe graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat jullie een feestje vieren! Ik vind het trouwens elke keer een feestje om de mooie kaarten op dit blog te mogen bewonderen en elke maand weer een feest om mee te doen met een uitdagende challenge! Borduren vind ik een ontspannen en gezellige bezigheid en ik denk dat dit gevoel er ook is als ik op dit blog kom. Ik vind het namelijk een blog met gezelligheid en ontspanning! Ik hoop dat ik nog met heel veel challenges mee mag doen op dit blog! Succes! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk deze Candy. Ik heb er niet altijd de tijd voor om te borduren.
    Maar vindt het wel heel leuk om jullie te volgen. Dus ik waag een poging.

    Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alweer 2 jaar ! Gefeliciteerd! Wat lief dat jullie een candy weggeven!
    Ik zal het gelijk op mijn blog zetten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd!!!
    Ben niet een fanatieke borduurster meer maar zo af en toe een kaartje vind ik wel leuk om te doen .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst hartelijk gefeliciteerd met jullie 2 jarig bestaan!!
    Wat ik zo leuk vind aan jullie blog? Heb je even??
    Met jullie blog werd mijn 1e stap gezet in blogland,na een paar keer per mail ingezonden te hebben heeft Cindy me super op weg geholpen om een eigen blogje te beginnen,geen vraag was te veel!
    Ook vind ik het heel erg fijn dat dit een heel actief blogje is wat geen moment verstek laat met supervoorbeelden elke maand van verschillende actieve mensen van jullie clubje.
    Daarbij heeft het kaartborduren echt mijn allergrootste voorkeur dus is en noem ik jullie blogje ook altijd mijn favorietste blogje!!
    Moet ik nog verder gaan of zijn dit veren genoeg? Haha.
    Op naar nog vele jaren! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh wauw wat gaat de tijd eigenlijk toch hard, al weer twee jaar. Van harte gefeliciteerd!!!
    Jullie zijn niet meer weg te denken hier in blogland en een goede aanvulling op alle challenge blogs.
    Zeker voor de mensen die ook eens graag borduren of alleen borduren. Ik doe het ook graag, ben dus maar al te blij dat dit blog er is.
    Dames ga zo door!!!
    Het is een geweldig blog,een mooi dt team met prachtige creaties. Geniet er altijd van!
    Graag doe ik mee met deze candy, hij staat al in mijn sidebar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweer twee jaar wat gaat de tijd toch snel! Gefeliciteerd Corrie en Cindy met jullie leuke borduurblog Ik kijk elke maand er weer naar uit om mee te doen aan jullie challenge en zeker niet vergeten wat voor mooie creatie's het team weer heeft gemaakt.
    Ga vooral zo door.....

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaat de tijd toch snel en bestaat jullie blog alweer twee jaar van harte gefeliciteerd hiermee dames. In het begin deed ik trouw met jullie mee maar helaas de laatste tijd helemaal niet meer. Het scrappen heeft helemaal de overhand gekregen dit wil niet zeggen dat ik borduren niet leuk meer vind. Ik vind het nog steeds erg leuk maar het komt er momenteel niet van. Toch wil ik jullie Corrie en Cindy en DT nog heel veel succes wensen met jullie mooie borduurblog en ga lekker zo door.
    Groetjes Ellie

    Ps. Ik gun een ander de candy om alleen hier voor mee te doen vind ik niet zo aardig.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb nog niet zo lang mijn blog, maar jullie blog was wel 1 van de eerste die ik ben gaan volgen. Ik ben gek op borduren en vind dit blog dus Superleuk.
    Ik wil jullie dan ook van harte feliciteren met jullie 2 jarig bestaan.
    En ik hoop nog heel vaak mee te doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben wel volger van jullie blog vanaf het begin, al ben ik geen borduurster.
    Ik zie altijd schitterende kaarten voorbij komen .
    Prachtig om te zien. Hartelijk gefeliciteerd met jullie twee jarig bestaan.... wat gaat de tijd toch snel!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Waar blijft de tijd? Alweer 2 jaren zijn voorbij gevlogen!! Corrie, Cindy en DT-Team heel erg bedankt voor jullie mooie en inspirerende blog!! Ik kijk iedere keer weer met heel veel bewondering naar de challenges met prachtige voorbeelden uit!! Ik hoop dat jullie nog heel lang door mogen gaan en wens jullie enorm veel succes toe!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie twee-jarig bestaan, ik vind jullie blog super. Ik ben ooit begonnen met borduurkaartjes en maak inmiddels ook scrapkaarten. Maar borduren is en blijft een fijne hobby
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefeliciteerd met jullie 2 jarig bestaan van het borduurkaartenblog
    ik ben gek van kaarten borduren en kijk regelmatig op jullie blog om ideeën op te doen en vind het een super leuk blog en wens jullie nog heel veel succes
    ook doe ik af en toe mee met de challenge
    leuk dat jullie een candy beschikbaar stellen en natuurlijk doe ik hier graag aan mee
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Proficiat met jullie 2 jarig bestaan !!! Ik volg jullie blog al een tijdje. Jullie maken erg mooie kaarten. Jammer genoeg doe ik het (te) weinig.... en moet ik verandering in brengen, dan kan ik ook misschien meer mee doen met jullie challenges. Ik heb de candy op mijn blog staan.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met jullie twee jarig bestaan.
    heel leuk dat jullie een Candy organiseren,ik doe graag mee.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  31. 2 Jaar alweer, gefeliciteerd! Ik vind het altijd leuk om mee te doen. Dames van het designteam, bedankt voor de mooie inspirerende kaarten die jullie altijd maken en ik kijk uit naar wat jullie aankomend jaar voor ons in petto hebben. Leuk dat jullie een candy weggeven, ik ga hem op mijn blog zetten. Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  32. 2 jaar zo'n mooi borduurblog met elke maand een nieuwe uitdaging.
    Wat een aanwinst op mijn lijst met blogs, elke keer weer genieten van de mooie creaties van het team .....
    Gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hij staat te pronken op mijn blog. Geweldig dat jullie alweer twee jaar bestaan, maar ik verwacht natuurlijk nog velen jaren plezier met jullie te hebben. Op naar de tien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk hoor dat jullie al weer 2 jaar bestaan. Ik zet de candy op mijn blog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. So glad I found you lovely blog. I had a look around and love your wonderful work. Thanks so much for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team