Volgers

dinsdag 1 september 2015

challenge #23 - gebruik een stans op je kaart

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
De vakanties zijn voorbij, we gaan met frisse moed weer verder met een nieuwe challenge. Dit keer heeft onze Trijntje de opdracht bedacht. Zij wil graag een geborduurde kaart zien waarop een stans verwerkt is. Patroonkeuze e.d. is vrij, als de kaart maar geborduurd is. Voor de duidelijkheid, een borduurmal is ook een stans. Dit is de prijs die jullie deze maand kunnen winnen.



De winnares van de vorige challenge, Brenda van Angelen heeft deze schitterende kaart gemaakt als gastdesigner. Dank je wel Brenda voor je bijdrage.


Dit zijn de voorbeeldkaarten van ons team:

Trijntje


Marga

Martje


Corrie

Lenie

Cindy

          Danoesja

Hannie


Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 september 2015 komen we terug met de winnaar van challenge #22. Dit zal een moeilijke keuze worden, er zijn zulke prachtige creaties gemaakt.

Meedoen met challenge #23 kan tot 30 september 2015 23.55 uur.

per-email ingezonden:
Caroline van Sluis                                      Margriet Ploeg
   

14 opmerkingen:

  1. wat een leuke challenge en wat een mooie voorbeelden! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een leuke challenge , we gaan weer ons best doen , hele mooie voorbeelden zijn er ook gemaakt
    groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een schitterende voorbeeldkaarten
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeldkaarten. Ik werk nooit met stansjes, dus keer sla ik over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.
    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer een leuke challenge, ik ben direct aan de slag gegaan. Complimenten aan het designteam voor de mooie voorbeelden. Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten weer dames en een leuke challenge!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt ik heb mijn kaartje net geplaatst groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaarten zijn er weer gemaakt. Ik heb de mijn er juist gepost.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke opdracht en schitterende voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige voorbeelden en mijn kaartje is ook weer gelukt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team