Volgers

zaterdag 1 november 2014

Challenge # 13 - borduur minimaal twee hoekjes

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Er is al weer een maand voorbij. Wat vliegt de tijd toch hè? Tijd voor een nieuwe challenge. Dit keer is het thema bedacht door Danoesja. Zij wil graag een geborduurde kaart zien, waarop minimaal twee hoekjes zijn geborduurd. Patroonkeuze is vrij. 

Dit is de prijs die jullie deze maand kunnen winnen:




Onze winnares van vorige maand, Anita, heeft ook een schitterende voorbeeldkaart gemaakt:

En dit zijn de kaarten van ons Designteam:


Danoesja
                                 

Lenie

 Corrie

Marga


Martje

Trijntje 

Hannie

Cindy
Zo gaaf om al die verschillende patronen en kaarten te zien. We hopen dat jullie na het zien van deze kaarten inspiratie hebben gekregen en weer allemaal massaal meedoen.


Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 november 2014 komen we terug met de winnaar van challenge #12.

Meedoen kan tot 30 november 2014 23.55 uur.


Ingezonden per e-mail:
Mieke                                              Margo
        

Marja


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten weer, dames. En de challenge is zo leuk!!!
    Wie weet...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal erg mooi uit. Mooi gevarieerd rijtje. Knap gedaan allemaal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O superleuke opdracht weer! Ik ga er eens over nadenken!
    En wat een mooie voorbeelden weer,echt genieten!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige voorbeelden ik heb net mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een oude liefde weer terugvonden. En dacht ik doe een poging. Mijn bijdrage heb ik net geplaatst.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook mijn kaart staat erbij,hij was wat bewerkelijk maar vind hem goed gelukt en prima bij het thema passen.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke opdracht en hele mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team