Volgers

zondag 12 oktober 2014

Ons nieuwe DT-lid

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
Zoals eerder aangegeven, hebben wij een nieuw DT-lid gevonden, en wat voor één. Het is een echte borduurfan en maakt prachtige kaarten. Ons nieuwe DT-lid is: Hannie van Spaandonk. Zij stelt zich hieronder aan jullie voor.



Hallo allemaal,
Mijn naam is Hannie van Spaandonk, 65 jaar en al ruim 40 jr getrouwd met Arnoud.
Wij hebben 2 kinderen, een zoon van 38 jaar en een dochter van 35 jaar.
Ik maak al vele jaren kaarten en sinds ik met pensioen ben kan ik daar erg veel vrije tijd aan besteden.
Ik maak voornamelijk borduurkaarten met 3D afbeeldingen, soms ook dmv Irisvouwen en scrapkaarten.
Ik vind het leuk om in het DT-team te komen en hoop zo een bijdrage te leveren voor het Borduurkaartenblog.

Lieve groetjes en tot blogs,

Hannie

Welkom in ons gezellige team Hannie, we hopen dat je het naar je zin krijgt. Super dat je ons team komt versterken.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Hannie super leuk dat je als DT lid aan de gang mag voor dit leuke blog!
    Succes!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom Hannie in ons gezellige team. Dat gaat je zeker lukken. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee een naam die ik geregeld met prachtige kaarten op Facebook tegenkom. Een aanwinst voor jullie team! Hanny gefeliciteerd en veel plezier.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hannie, gefeliciteerd met je nieuwe "baan"! groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. welkom hier en heel veel plezier

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom hannie, is super leuk dat je nu ook meedoet met het team gr renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjullie wel voor dit warme WELKOM!!!!

    Liefs Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Hannie, top voor je en je kaart is ook heel leuk
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team