Volgers

woensdag 1 oktober 2014

challenge #12 - gebruik een kerstpatroon

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
De maand is weer voorbij, tijd voor een nieuwe challenge. Voordat we het thema bekend maken, willen we jullie eerst laten weten dat Lisanne ons heeft verlaten. Zij heeft het heel druk met school en stage en dat gaat voor. Ook Pouwla zal half oktober stoppen. Heel jammer, maar soms moet je keuzes voor je zelf maken en ze vindt borduren op stof nu leuker dan het maken van kaarten, en dat moeten we respecteren. Maar....... niet getreurd, we hebben voor beide dames een hele goede vervangster gevonden die we later bekend zullen maken. Lisanne en Pouwla, bedankt voor jullie inzet in de afgelopen maanden!

En dan nu de nieuwe challenge. Dit keer is het thema bedacht door Marga. Zij wil graag een geborduurde kaart zien met een kerstpatroon. Er moet in jullie patroon een ster voorkomen, een kerstboom, kerstbal etc. Uit de voorbeeldkaarten van ons designteam kunnen jullie zien wat de bedoeling is. De prijs die jullie deze maand kunnen winnen bestaat deze maand o.A. uit nieuwe spulletjes van Marianne Design, zie de foto hieronder.



De winnares van vorige maand, Miranda (Bolletje Lucky) heeft ook een prachtige voorbeeldkaart gemaakt als gastdesigner:


En dit zijn de voorbeelden van ons designteam:

Marga

Pouwla

Corrie

Lenie

Cindy


Martje


Trijntje

Danoesja

Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 oktober 2014 komen we terug met de winnaar van challenge #11.

Meedoen kan tot 31 oktober 2014 23.55 uur.



ingezonden per e-mail:

Henny                                    Marja Smits                                        


Margo                                       Anneke                              
    

Mieke

13 opmerkingen:

  1. Leuke challenge en prachtige kaarten gemaakt door de DT-dames.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt, ik ga ook maar eens in mijn borduurpatronenboek op zoek, want ik krijg wel zin om te beginnen als ik al deze mooie kaarten zie! groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk thema zeg en wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt door het dt dames.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Team jullie hebben weer bijzonder mooie kaarten gemaakt. Ik ga aan de slag hoor!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw super mooi allemaal!!! Prachtige variaties!!! Stuk voor stuk prachtig!
    Ik ga weer mijn best doen en proberen om weer mee te doen, leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt dames ik ga proberen weer mee te doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb net jullie blog ontdekt en ben meteen volger geworden, want naast het maken van 'gewone' kaarten borduur ik ook graag. Dus het is leuk om te zien wat er gemaakt wordt en inspiratie bij het blog op te doen! Het de challenges stimuleren me om nog meer te borduren!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk nieuw thema deze maand,ik ga er eens over denken.
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeelden
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Corrie en Cindy weer een hele leuke opdracht. Zie weer heel veel mooie creaties.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team