Volgers

maandag 21 juli 2014

Met trots presenteren wij......

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag willen we jullie even laten weten dat wij een nieuw DT-lid hebben en dat is Martje. Martje borduurt heel graag kaarten en ze maakt ook hele mooie kaarten!  Vanaf augustus zal Martje meegedaan als DT-lid. Zij stelt zich hieronder even voor:

Hallo even voorstellen  Ik ben Martje Wieland  79 jaar. Ik heb 2 kinderen  een dochter en zoon.
IK kan moeilijk lopen daardoor veel aan huis gekluisterd daarom is de kaarten maak hobby ook zo leuk.
IK ben al een heel aantal jaren aan het kaarten maken. De eerste kaarten  waren de borduurkaarten. Dat vind ik nog steeds een hele leuke techniek. IK hou van veel kleur en dat is zo leuk met de patronen en plaatjes. Een hele uitdaging om alles weer mooi bijpassend uit te zoeken.  Het borduren is heel lekker ontspannend. Daarom vind ik het ook zo leuk om designer voor dit blog te zijn.
 Op vrijdag ga ik altijd naar mijn dochter, Trijntje. Dan gaan we samen kaarten maken. Heel gezellig.  We vinden heel veel technieken leuk. Scrapkaarten, cuttlebugkaarten, inkleuren van stempels. allerlei stijlen zien jullie op mijn blog.   http://martjeskaarten.blogspot.nl/
Daarnaast hou ik veel van puzzelen, kruiswoordraadsels, woordzoekers.  Ook een leuk tijd verdrijf.
Groeten Martje

Leuke versterking toch? Jullie hebben nog een week de tijd om mee te doen aan de huidige challenge. Jullie kunnen je kaarten hier linken.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Martje,
    Gefeliciteerd met je nieuwe job en heel veel succes, ik kijk uit naar je creaties hoor!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je DT werk hier heb al even op je blog gekeken en je maakt mooie kaarten

    veel plezier hier

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en veel succes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je nieuwe "baan"! Nog heel veel borduurplezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy. Wat heb je er een mooi bericht van gemaakt. Heel lief. Mijn moeder vindt het ook erg leuk dat ze hier zo mooi op dit blog staat. Bedankt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Martje...gefeliciteerd dat je bij dit leuke team opgenomen bent. Succes en veel plezier. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je nieuwe "baan"! Nog heel veel borduurplezier toegewenst!

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Martje en veel succes en plezier hier op dit leuke blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team