Volgers

dinsdag 1 juli 2014

Challenge #9 - alles mag

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Wat gaat de tijd toch snel hè? De zomer is in aantocht en de vakantie gaat voor sommigen al heel snel beginnen. Bedankt voor jullie trouwe deelname aan onze wedstrijden, wat hebben jullie de afgelopen challenge weer schitterende kaarten gemaakt. Het wordt weer heel moeilijk om een winnaar te kiezen. We gaan weer vol enthousiasme met een nieuwe challenge beginnen en hopen dat jullie allemaal weer meedoen. Het thema voor de maand juli is "ALLES MAG". Een heerlijk thema toch, wanneer je lekker op de camping bent, in de tuin zit of voetbal zit te kijken? Heerlijk ontspannen borduren. We zijn weer reuze benieuwd naar jullie creaties.

Natuurlijk kunnen jullie ook weer een leuke prijs winnen:


Ter inspiratie hebben onze gastdesigner Friedy en ons DT-team ook weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt:

Gastdesigner Friedy


Lenie


Corrie

Trijntje

Danoesja


Marga 

Pouwla

Lisanne

Cindy

Er zijn wel een aantal regeltjes:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een direct link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 juli 2014 komen we terug met de winnaar van challenge #8.

Meedoen kan tot en met 31 juli 2014 23.55 uur.

ingezonden per e-mail:
   Marjon Bakker                      Henny Deijn                        
       

Mieke Venner                           Marja Smits
  

Katrin                                       Angelien
   

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeeldkaarten en wat een mooie prijs te winnen. Ik kom snel een gokje wagen...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart er bij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt!!!
    Ik heb zojuist ook mijn kaart geplaatst!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeeldkaarten dames..........
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Practige voorbeeldkaarten heeft het dt team weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt door team

    en mooie staan er al in door de leden

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt zeg. super weer. en wat een gave prijs gaat er weer uit....
    ik heb ook mijn kaart geplaatst...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Corrie en Cindy weer een leuke challenge en wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Doe weer mee.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt ik doe weer gezellig mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt door het DT-Team!! Mijn kaartje staat erbij!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden het is me weer gelukt om aan deze challenge mee te doen. Dus net mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team