Volgers

zondag 1 juni 2014

Challenge #8 - vintage

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
Wat hebben jullie het voorjaar op ons blog gemaakt met al die schitterende vogelkaarten. Het zal weer moeilijk worden om een winnaar te kiezen. Vandaag gaat de nieuwe challenge van start. Het thema is dit keer bedacht door Lisanne. zij wil graag een geborduurde vintagekaart zien.

We hebben geprobeerd om de prijs in stijl te houden, dit is wat jullie deze challenge kunnen winnen, dus doe gezellig allemaal weer mee.





Onze winnares van vorige keer, Martje. mocht onze gastdesigner zijn en heeft ook een schitterende kaart gemaakt.


Ook het team is weer enthousiast aan de slag gegaan en heeft prachtige voorbeeldkaarten gemaakt:



Lisanne

Pouwla.


Trijntje


Corrie


Lenie

 Marga

Danoesja


Cindy

Er zijn wel een aantal regeltjes:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een direct link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 juni 2014 komen we terug met de winnaar van challenge #7.

Meedoen kan tot en met 30 juni 2014 23.55 uur.



ingezonden per e-mail:
 Erica                                          Marjon                                    Mieke
  

Angelien                                   Marja                                    Katrin
   

15 opmerkingen:

  1. Wat een gave voorbeeldkaarten!!! Ik zal me ook wat leuks laten invallen voor deze challenge...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een voor mij wat moeilijkere opdracht deze nieuwe challenge :-(, moet opzoek naar een passende afbeelding, maar ga zeker weer mijn best doen om een kaart te maken,
    De prachtige voorbeeldkaarten van het team zullen vast een inspiratie zijn,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn complimenten wat een prachtige voorbeeldkaartjes. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende voorbeeldkaarten, stuk voor stuk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeld kaarten,ik doe ook weer mee
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een prachtige voorbeeldkaarten ik ga proberen deze maand weer mee te doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten! Voor mij een hele uitdaging vintage! Maar ik ga mijn best doen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ojee wat een moeilijke opdracht.ga me best weer doen .pfff en het word al zo warm haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooie vintage kaarten door het Dt team zijn er gemaakt

    en ene leuke chanlenge als ik tijd genoeg heb probeer ik weer mee te doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zojuist via Gaby d'r blog hier terecht gekomen en het lijkt me leuk om met deze challenge mee te doen. Ik moet wel even opzoek gaan in mijn kast voor borduurmallen ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en mooie voorbeelden.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy,

    Dank je wel voor het mooie pakketje dat ik mocht ontvangen, super leuke mallen en papier.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe weer graag mee en heb mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Poehee!!! Het is me gelukt!! Ben nog net op tijd, sorry voor mijn late bijdrage.
    Vind het een leuke uitdaging met mooie voorbeelden. Wilde dan ook graag meedoen. Maar kwam niet zo snel op een goed idee.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team