Volgers

maandag 14 april 2014

Reminder challenge #6 - Hollands en rood/wit/blauw

Goedemorgen lieve borduurvrienden,
Wat gaat de tijd toch snel hè? We zijn al weer op de helft van de maand april. Tijd om jullie te herinneren aan de lopende challenge, Hollands en rood/wit/blauw. We hebben al weer hele leuke inzendingen binnen, zo'n leuk gezicht al die Hollandse kaarten in rood / wit / blauw! Jullie kunnen nog meedoen tot 30 april 2014 23.55 uur. Wil je je kaart insturen, klik dan hier. Ook als je geen blog hebt, mag je natuurlijk meedoen. Stuur je kaart dan aan: cindyvandervelde@live.nl.

Hier zijn nog een paar supergave kaarten om jullie een idee te geven voor de lopende challenge. Zijn ze niet prachtig!

Pouwla

Cindy
 
 
 
Trijntje
 
 
Trijntje
 
Lisanne

Heb je nog tijd over en zin om te borduren, pak naald en draad en doe gezellig mee! Jullie kunnen een hele leuke prijs winnen. 

5 opmerkingen:

  1. wat een schiterende voorbeelden zijn dit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten als voorbeeld!!!!
    Ik doe ook weer mee.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, Ik geloof dat ik veel mis hier, Maar ik weet niet hoe het kan, ik zie jullie berichtjes niet meer bij mij voor bij komen,?
    dat is wel jammer.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team