Volgers

zaterdag 1 maart 2014

Challenge #5 : speciaal patroon van Sjaak van Went en pastelkleuren

Hallo lieve blogmaatjes,
De nieuwe maand is weer begonnen, dus het is weer tijd voor een nieuwe challenge. Wat we dit keer hebben is zo gaaf!  Danoesja heeft het thema pastelkleuren uitgekozen en de enige echte Sjaak van Went heeft speciaal voor deze challenge een patroon beschikbaar gesteld. Hoe gaaf is dat? Het is deze maand dus de bedoeling om het patroon van Sjaak te borduren met pastelkleurtjes. Omdat dit patroon speciaal voor ons blog is gemaakt en er copyright op zit, kunnen jullie het patroon aanvragen via: chvandervelde@hotmail.com of cindyvandervelde@live.nl. Wij sturen jullie het patroon dan graag toe. Degene die het patroon aanvragen worden wel geacht mee te doen met de challenge. Logisch toch? We hopen dat jullie allemaal weer meedoen. 

Dit is de prijs die jullie dit keer kunnen winnen, bijna allemaal spulletjes van Sjaak of die Sjaak gebruikt.


Onze gastdesigner Ellie en het DT-team hebben ook weer prachtige kaarten gemaakt ter inspiratie. Is het geen schitterend patroon?

Gastdesigner Ellie


Corrie

Trijntje

                                                                        Danoesja

Cindy

                                                                          
  Pouwla

Marga

Lenie

Lisanne 


We hopen dat er weer heel veel borduurmaatjes mee zullen doen. Er zijn een aantal regeltjes:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een direct link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 maart 2014 komen we terug met de winnaar van challenge #4.


ingestuurd per e-mail:
Andrea                                                         Erica                                                    
Lia                                                                    Marja
 
Marjon                                                     Gera
  
Margareth                                                 Jacqueline
     

Angelien                                                     Katrin

Sandra

28 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat Sjaak een patroon heeft gegeven om te gebruiken voor deze challenge en jullie hebben er fantastische voorbeeldkaarten meegemaakt.
    En ik ga hem zeker weten aanvragen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit super!!!! en een speciaal door Sjaak gemaakt patroon, helemaal geweldig!!
    De kaarten van het DT-team zijn prachtig!!
    Natúúrlijk ga ik weer meedoen,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaat de goede kant op LOL....
    en Hannie doet natuurlijk mee !!!!! ze moet wel ..HAHA

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Sjaak als ik niet mee zou doen dan ben ik een afvallige (of ziek) en aangezien ik grote fan ben van jou patronen mag ik hier niet ontbreken.! :-).

      Verwijderen
  4. Lijkt me leuk om mee te doen, ik stuur een mail. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk van Sjaak en wat een mooie kaarten hebben jullie weer gemaakt.
    Ik ga het patroon aanvragen want natuurlijk doe ik weer mee.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Dames,
    Wat hebben jullie prachtige voorbeeldkaarten gemaakt, met het superleuke patroon van Sjaak, wens jullie veel succes met de nieuwe challenge, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staan onze kaarten mooi op het blog. Cindy je hebt ze er weer mooi opgezet. Wat zal het leuk zijn als we inzendingen krijgen. IK zet mijn kaart morgen op mijn eigen blog. Omdat ik er vandaag al een andere kaart op heb gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook mee wat een leuk patroon van Sjaak .
    Er is al een mail onderweg naar Cindy.
    Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wauw wat mooi alle voorbeelden met die prachtig patroon

    en ik ga denk ik ook maar mee doen en zal een mailtje sturen pasteltintjes is ook echt mijn ding

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave challenge! Ik doe natuurlijk weer mee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende voorbeelden en wat een supermooi patroontje, denk dat ik ook weer mee ga doen, helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige voorbeelden dames...ik ben jaloers op jullie. Dit patroontje is wel een topper hoor. Ik durf het nog niet aan om mee te doen, denk dat ik meer tijd nodig heb.
    Veel succes allemaal!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie voorbeelden van dit prachtige patroon, dames mijn complimenten en Sjaak bedankt voor het super mooie patroon. Ik ga weer lekker mee doen deze maand en een mailtje is al onderweg. Succes dames die meedoen!!
    Gr. Petra. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo Corrie en Cindy, ik heb even verzaakt hoor, maar dat hadden jullie vast al gemerkt hihi, ik vind de voorbeeldkaarten allemaal weer zo mooi en popel eigenlijk wel weer om mee te doen, en wat gaaf dat Sjaak een patroon beschikbaar heeft gesteld, maar ja met zulke enthousiaste fans kan het bijna niet anders. groetjes weer en ik ga het patroon aanvragen hoor, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is me even een compliment van Sjaak van Went dat hij speciaal voor de komende challenge een borduurpatroon voor jullie beschikbaar stelt. Maar jullie verdienen het ook. De voorbeeldkaarten zijn weer prachtig. Zo zie je hoe je met het zelfde patroon toch allemaal verschillende kaarten kunt maken.
    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig mooi patroon en wat leuk dat sjaak dit voor jullie doet ik doe weer heel graag mee en heb mijn mail al verstuurd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaarten zijn er gemaakt met dat borduurpatroon. die overigs ook heel mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dank jullie voor je complimenten, ik vind het gewoon ontzettend leuk om mee te doen.
    En jullie hebben ook zo'n mooie creaties.
    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig mooi patroon dus ook leuke uitdaging!! Super mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaartjes en een schitterend patroon.
    Ik doe ook deze maand weer graag mee.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn kaartje geplaatst!! Was erg leuk om te maken!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi patroon heeft Sjaak speciaal voor jullie ontworpen, zeg!! En een hele eer voor jullie!! Ook de voorbeeldkaarten zijn schitterend!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om alle verschillende kaartjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig borduurpatroon! Ik heb mijn kaart geplaatst hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. meiden sorry had hem af maar had dus niet goed gelezen dat het pasteltinten moesten zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. tot wanneer liep het nu precies meiden

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team