Volgers

vrijdag 14 februari 2014

Herinnering tweede kaart thema liefde / rood borduurgaren

Goedemorgen lieve borduurmaatjes,
Om jullie nog even te herinneren aan de lopende challenge, hebben Pouwla, Trijntje Cindy en Lisanne nog wat inspiratie voor jullie met een tweede kaart. We hebben al weer prachtige inzendingen binnen, maar er kunnen er natuurlijk altijd meer bij. Het is zo 'n gaaf gezicht al die rode liefdeskaarten bij elkaar! Jullie kunnen nog meedoen tot en met 28 februari 2014 23.55 uur. Wil je je kaart inzenden? Klik dan hier.
Lieve groetjes van het DT-borduurvriendinnenteam


Pouwla

Trijntje

Cindy

Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten worden er hier weer getoond! Stuk voor stuk prachtig.
    Ik ben ook gaan borduren maar halverwege had ik er zo genoeg van omdat elke keer de draad opstroopte zodat ik opnieuw moest beginnen (garen van Chrissie Joy's) Ik heb het in een hoek gegooid...misschien pak ik het weer op haha.
    Ik kijk wel bij jullie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Dames wat een prachtige voorbeeldkaarten staan hier stuk voor stuk. Toppie

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o prachtige voorbeedkaarten allemaal super mooi gemaakt

    maar ben bang dat ik er deze keer niet meer aan toe kom om mee te doen

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Complimenten dames, wat hebben jullie weer prachtige kaarten gemaakt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo dames
    prachtige voorbeeldkaarten
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww wat ene prachtige voorbeeld kaarten
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaarten lady's!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Door omstandigheden was ik vergeten mijn kaart op mijn blog te zetten, dat is inmiddels gebeurt. Mijn welgemeende excuses.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team