Volgers

woensdag 1 januari 2014

Tijd voor Challenge #3 - gebruik een patroon van Sjaak van Went

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
Vandaag gaat alweer de derde challenge van start. Wat leuk dat jullie weer allemaal weer hebben meegedaan, ondanks de drukke tijd. Het thema van deze challenge is: gebruik een patroon van Sjaak van Went. Willen jullie in je blogbericht erbij zetten uit welk boekje, hobbyjournaal etc. het patroon van Sjaak van Went komt? Jullie mogen zelf weten hoe jullie je creatie verder afwerken, als er maar een patroon van Sjaak van Went is gebruikt. De challenge duurt dit keer tot en met 31 januari 2014 23.55 uur. Dit is de prijs die jullie dit keer kunnen winnen: De borduurmal is gesponsord door Jolanda. Dank je wel Jolanda!


De winnares van vorige challenge, Manon, mocht dit keer gastdesigner zijn. Dit is de schitterende kaart die ze heeft gemaakt. Ga eens een kijkje nemen op haar blog, ze borduurt prachtige kaarten.



Onze designers hebben ook weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt:

          Marga

Lenie 

Pouwla


Corrie

Cindy


Trijntje

Danoesja


We hopen dat er weer heel veel borduurvriendinnen mee zullen doen. Er zijn een aantal regeltjes:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een direct link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 januari 2014 komen we terug met de winnaar van challenge #2.


20 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende voorbeeldkaarten!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende voorbeeldkaarten weer dames van het DT team, ik ga alvast een patroontje uitzoeken hoor, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ga ook proberen mee te doen!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt dames dat ik gast designer mocht zijn vond het erg leuk en een eer. was mijn eerste keer...

    succes allemaal

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten allemaal, ik doe ook weer mee!!!!
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer prachtige voorbeeldkaarten door het Dt team gemaakt

    eens kijken of het lukken wil om mee te doen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb al een kaartje klaarstaan. En die komt morgen op mijn blog. En dan link ik hem meteen naar jullie toe.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden staan er al. Moet nog een patroontje zoeken van Sjaak.
    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht! Hele mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke uitdaging, enne dank je wel voor de tip op mijn blog Cindy!

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo ik heb nu ook mijn kaart geplaast

    en hij was super om te maken

    ook de anderen hebben erg mooi kaarten gemaakt

    lieve groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn kaartje geplaats
    maar wat zijn er al mooie kaartjes gemaakt, jullie zullen het moeilijk krijgen om er daar eentje uit te zoeken
    dank je wel dat ik mag meedoen
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo Corrie en Cindy, daar is dan eindelijk mijn bijdrage aan challenge # 3, het was deze keer in etappes maar toch weer gelukt, groetjes, veel succes met de challenge en tot blogs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke challenge weer en schitterende kaarten hebben jullie gemaakt!! Dank jullie wel hiervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eindelijk weer eens tijd gemaakt voor een challenge. Mijn complimenten aan de voorbeeldkaarten van het DT, ze zien er geweldig uit.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaarten hebben jullie weer gemaakt. Doe graag weer mee met deze uitdaging. Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mag ik ook zeggen dat ze allemaal mooi zijn ??

    mvg sjaak

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja Sjaak zéker jij mag dat zeggen en ik als deelnemer voel me dan ook zéér vereerd!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team