Volgers

dinsdag 3 december 2013

De uitslag......+ Dt Team

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
Wat hebben jullie het ons moeilijk gemaakt. Zoveel mooie inzendingen, ook super dat er volgers hebben meegedaan die nog nooit eerder of heel weinig hebben geborduurd. Helemaal geweldig, we zijn zo blij hiermee en we hopen jullie ook bij de aankomende challenges nog vaak terug te zien.

En dan nu de winnaar van de borduurwedstrijd.......
Dat is geworden: MANON (25)
Jij mag gastdesigner zijn voor de maand januari

Manon, wil je een e-mail met je adres sturen aan cindyvandervelde@live.nl? Dan komt je prijs zo snel mogelijk naar je toe.

En dan nu het DT-team. Ook hier waren we overweldigd door de aanmeldingen. We hebben gekozen voor Marga, Pouwla, Lisanne, Danoesja, Lenie en Trijntje. De dames stellen zich hieronder aan jullie voor. We hopen dat deze dames veel inspiratie kunnen geven met hun mooie creaties.

Hoi allemaal, mijn naam is Marga van Angeren, 54 jaar en getrouwd met Leo .We hebben vier kinderen in de leeftijd van 17- 23 jaar. Ik maak al heel wat jaren kaarten van verschillende technieken. Jaren terug begonnen met theezakjes vouwen,borduren en 3d, nu volop aan het borduren,stempelen/scrappen. Breien en haken doe ik ook nog.  Daarnaast ben ik een grote fan van Magnolia's,Teddy Bo's en Cuddly Buddly en vintage.Ik maak er graag kaarten mee. Al met al heb ik een hele leuke hobby. Ik vind het erg leuk om hier in dit DT-team te zijn en ik hoop op een hele leuke samenwerking met jullie allemaal.
Mijn blog is http://margaskaarten.blogspot.nl/


Hoi allemaal,
Ik ben Pouwla Guns en ik ben 48 jaar. Ik ben gelukkig getrouwd en we hebben twee kinderen. Rob van 24 en Janine van 18.
We wonen in het mooie Limburg maar ik ben opgegroeid in Brabant.
Ik ben al een paar jaar aan "de kaart" en vindt eigenlijk alles wel leuk op het gebied van kaarten maken. Ik mag ook graag vintagekaarten maken. Natuurlijk heb ik ook nog andere hobby's zoals breien, haken borduren en de tuin. Ik ben er supertrots op dat ik in dit DT team mag plaatsnemen. Ik ga dan ook heel erg mijn best doen om leuke voorbeeldkaarten voor jullie te maken en ik hoop dat jullie hier veel inspiratie uit kunnen opdoen! Wil je meer van mijn werk zien dan vind ik het leuk als jullie een keertje langskomen op mijn blog!
http://pouwlasfreubels.blogspot.nl/
Dan wil ik jullie heel veel plezier wensen op dit nieuwe borduurblog van Corrie en Cindy!
Liefs Pouwla.

Hoi Allemaal,
Lies:Mijn naam is Lisanne Bakker en ben het jongste DT-lid van Ons Borduurkaartenblog met mijn 18 jaartjes. Ik woon op de rand van de Veluwe in Gelderland en doe de opleiding voor onderwijsassistent niveau 4. Een erg leuke opleiding, waarbij ik veel creatieve opdrachten moet maken, wat natuurlijk geen probleem voor me is, omdat kaartenmaken mijn grote hobby is. Borduren doe ik al ruim 5 jaar en sinds kort probeer ik het scrappen ook uit, maar borduren blijft mijn nummer 1 kaartenmaaktechniek. Verder vind ik het leuk om cupcakes te bakken en te decoreren met marsepein/fondant/suikerpasta, maar af en toe een mooi boek lezen vind ik ook leuk. Ik heb erg veel zin om inspiratiekaartjes voor deze blog te maken en natuurlijk zou ik het ook leuk vinden, als er net als bij de eerste challenge, heel veel mensen mee blijven doen!
Misschien vind je het leuk om nog meer kaarten/creaties van mij te zien... Kijk dan eens op: http://cardsbylies.blogspot.nl/ Allemaal heel veel blog- en freubelplezier toegewenst en tot de volgende challenge bij 'Ons Borduurkaartenblog'!
Groetjes Lisanne

Hallo allemaal,
Mijn naam is Danoesja Norbert, ik ben getrouwd met Kees en samen hebben wij 2 zonen, Quincy van 22 en Deacon van 20. Wij wonen in het gezellige Brabant met alleen onze jongste nog thuis. Creatief ben ik al van kinds af aan, in mijn puberteit maakte ik al kleding voor mijzelf en later voor de kinderen. Sinds een paar jaar maak ik ook kaarten met verschillende technieken. Het borduren op kaarten doe ik meestal 's avonds bij de t.v, dit is echt ontspanning voor mij. 
Geweldig vind ik het dat Corrie en Cindy mij in hun DT team wilden hebben voor hun Borduur Challenge blog. Ik hoop dat ik samen met de andere dames jullie inspiratie kan geven met onze voorbeeldkaarten. Ik zou zeggen doe gezellig mee met de challenges.
Misschien vinden jullie het ook leuk om ook mijn andere creaties te bekijken, die kan je vinden op mijn blog paper and fabrics.
Alvast heel veel borduur plezier.
Lieve groetjes, Danoesja.

.
Mijn naam is Lenie van der Giessen en ik ben 40 jaar. Getrouwd met Lambert en we hebben 2  kinderen een dochter Annemieke en een zoon Arjan. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken en sinds ik een blog heb is dit alleen maar meer geworden. Ik vind vele technieken leuk, maar borduren op kaarten is een van de favorieten. Zo heb ik ook nog andere hobby's als haken, borduren, vilt en breien.
Vind het erg leuk dat ik mag deelnemen aan dit DT- team en hoop vele mooie borduurkaarten te mogen maken als voorbeeld samen met de andere DT-leden. Mijn blog heet Creatie van Lenie en zou het leuk vinden als je een keer langs komt bloggen.
Groeten en tot blogs Lenie


Hoi allemaal,  Ik ben Trijntje, ben getrouwd, wij
hebben geen kinderen, geboren in december 1960
Ik ben apothekersassistente, werk 3 dagen per week in de apotheek. Een van mijn hobby's is het maken van kaarten, allerlei technieken  vind ik leuk. IK mag graag borduurkaarten maken. Daarnaast ook vintage en stempelkaarten.  Ik vind het erg leuk dat Corrie en Cindy mij gevraagd hebben als designer voor hun blog. Wij hopen jullie allemaal te kunnen inspireren met de  kaarten op deze blog. Als jullie nieuwsgierig zijn naar andere kaarten door mij gemaakt, kunnen  jullie die bekijken op mijn blog    http://trijntjeskaarten.blogspot.nl/ 
Groeten Trijntje

Vanaf 14 december a.s. kunnen jullie de schitterende kaarten van de nieuwe DT-leden op het blog bewonderen!

22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Manon en ook gefeliciteerd dames van het DT. Wat een mooi rijtje en wat een mooie voorbeelden zullen er gaan volgen. Ik blijf erbij hoor.....en na de kerstdrukte ga ik zéker eens meedoen.
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames allemaal gefeliciteerd ! Manon met het winnen van de wedstrijd, DT-dames met jullie nieuwe 'baan' en natuurlijk Corrie en Cindy met dit geweldige nieuwe team !!
    Jullie hebben een superteam bij elkaar gezocht. Ik zie al uit naar de creaties.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal. Van een aantal dames ken ik hun creaties al, en die zijn top.
    Dus dit wordt een super team. Met veel mooie kaarten.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk team hebben jullie..ik ben benieuwd naar al die mooie creaties die weer voorbij zullen komen..en Manon van harte gefeliciteerd met het winnen van de 1ste Challenge, dames allemaal heel veel succes, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een super team! Allemaal gefeliciteerd met jullie DT schap. Een goede keuze hoor. Ik heb ze toevallig allemaal als blog volgers en andersom. Een paar sinds kort, de andere wat langer. Dus ik weet (ongeveer) wat jullie in de kuip hebben! Hihi. Vind het erg leuk om jullie creaties straks hier te zien. Succes allemaal.
    En niet te vergeten, Manon gefeliciteerd met 1e challenge!!! Uit zoveel inzendingen! Super!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat jullie zoveel inzendingen hadden en wat hebben jullie een geweldig team samen gesteld, heel veel succes en design plezier met elkaar.

    Manon gefeliciteerd met het winnen van de eerste challenge

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle nieuwe dames van het DT heel veel succes gewenst en ik ben heel benieuwd naar jullie, ongetwijfeld, prachtige bijdragen.Van een aantal van jullie heb ik al vaker werk voorbij zien komen en weet dat het pronkstukjes zijn, dus dat belooft wat. En voor Manon de hartelijke felicitaties met het winnen van deze eerste challenge, groetjes weer en tot blogs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk team hebben jullie gekozen.
    En Manon gefeliciteerd met het winnen van de 1e challenge!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van Harte gefeliciteerd Manon met het winnen van de eerste challenge. Een groot compliment dat je uit zo veel inzendingen als beste gekozen bent.
    Ook gefeliciteerd Marga, Pouwla, Lisanne, Danoesja, Lenie en Trijntje dat jullie gekozen zijn als DT lid. Ik heb al snel even naar alle jullie blogs gekeken. Jullie maken allemaal erg mooie creaties.
    En als laatste natuurlijk ook een felicitatie voor Corrie en Cindy. Jullie blog is een succes en je hebt zo te zien een goed team om je heen gevormd.
    Het kan niet anders dan dat dit een geweldig blog gaat worden.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte Proficiat manon met deze mooie prijs en veel plezier ermee!!!
    Ook mijn felicitaties voor het nieuwe DT-team, ik kijk erg uit naar jullie kaarten.
    Cindy en Corry Proficiat met met het grote sukses van jullie nieuwe blog en ik ben alweer bezig met de nieuwe challenge hoor!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuk team hebben jullie samengesteld Corrie en Cindy, dat worden zekers te weten prachtige kaarten wat we te zien gaan krijgen. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi allemaal , Manon gefeliciteerd. Een hele eer , met zoveel inzendingen en dan nummer 1 . Je kaart is erg mooi dus.... Ja Cindy en Corrie hebben een leuk team uitgekozen. Ik vind het een hele eer dat ik hier aan mee mag doen. Een gezellige groep meiden. We gaan mooie voorbeeldkaarten maken met ons allen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alle dames van ♡-e gefeliciteerd en veel succes met dit blog, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Manon van harte gefeliciteerd met je 1 plaats.
    Cindy en Corrie bedankt dat ik ook mag deelnemen aan jullie team en heb er helemaal zin in met de andere meiden.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alle dames van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge en met jullie designerschap!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauwwww wat is dat gaaff zeg, had ik toch helemaal niet verwacht dat ik zou winnen..ben helemaal overrompelt...tis mijn eerste challenge die ik win..jeetje

    bedankt voor de felicitatie's

    dames gefeliciteerd met jullie designerschap...wens jullie succes

    ik ga een mail sturen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Manon gefeliciteerd met je mooi kaartje
    dames gefeliciteerd met jullie designer zijn wens jullie veel succes
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeleciteerd dames met jullie Dt hier

    en veel plezier er mee ben benieuwd naar jullie creatie,s straks

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allemaal gefeliciteerd en succes met jullie dt schap

    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Manon, gefeliciteerd meid met het winnen van de 1e challenge! En dat andere dames, veel plezier met jullie nieuwe job en veel succes met jullie DT werk!!
    Liefs, Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. bedankt dames voor de felicitatie's

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team