Volgers

donderdag 14 november 2013

Herinnering challenge

Goedemorgen lieve bloggers,

Dit is een bericht om jullie te herinneren aan de lopende challenge van ons borduurkaartenblog, Alles mag. Deze challenge loopt nog tot 30 november 2013 23.55 uur. We zijn overdonderd door het aantal deelnemers en alle lieve berichtjes die wij hebben ontvangen. We zijn dan ook ontzettend blij dat we met dit blog zijn begonnen. Voor de lopende challenge klik hier.  

We hebben ook nog een kaart ter inspiratie:


Corrie

Cindy

Wat zullen wij het moeilijk krijgen om DT-leden uit te kiezen en de winnaar van onze eerste challenge. De inzendingen zijn stuk voor stuk prachtig. 


16 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie's dames!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw... Om ooit zo'n mooie kaarten te maken, daar kan ik alleen maar van dromen.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herinnerings voorbeelden dames....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames, wat hebben jullie weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt!!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de voorbeeldkaarten zijn super mooi corrie en wendy

    en er zijn zeker heel wat prachtige creatie,s al gemaakt ik moet nog beginnen hoop dat het mij nog lukt want ben nu ziek maar probeer mijn best nog te doen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lieverds, wat een prachtige kaartjes hebben jullie weer geborduurd/gemaakt. De mijne is inmiddels ook klaar, nu nog even proberen om de laptop in te pikken, zodat ik hem kan linken. Xxxx Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee schitterende kaarten, wat fijn voor jullie dat de eerste challenge al zo'n succes is.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaarten Corrie en Cindy
    ik ben druk aan het borduren hoor, hoop hem morgen af te hebben;)

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Corrie en Cindy, want een mooie kaarten hebben jullie weer gemaakt zeg!!
    Liefs, Petra. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Corrie en Cindy

    Ik dacht dat ik hier al gereageerd had......maar niet dus:-)
    Geweldig dat er al zoveel inzendingen zijn voor de eerste challenge maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht met jullie mooie voorbeelden en enthousiasme.
    Er komen vast nog meer inzendingen in de laatste weken bij.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heb een kaartje geplaatst
    en ik zou graag mee willen doen aan het DT team
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your new blog and so happy for you both that everything is going so well :)..Wow the entries in your challenge are fantastic, truly inspiring, I definitely must give card embroidery a go :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten dames.Zo een mooi borduurwerk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Corrie en Cindy,

    Bijna zo ver dat jullie eerste challenge af loopt. Je kunt wel zeggen dat het een groot succes is geweest. Er zijn zo veel prachtige, originele en mooi afgewerkte kaarten ingestuurd dat het bijna onmogelijk moet zijn daar een keuze uit te maken. Ik wens jullie veel succes! !

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team