Volgers

dinsdag 22 oktober 2013

Wat zijn wij blij

Lieve  blogvriendinnen.
 Wat zijn wij blij, een zondag gestart met het borduurkaartenblog en nu al 83 volgers, dit geeft een super goed gevoel.
Zo  kunnen we 1 november met een geweldige start beginnen met de eerste challenge, we hopen dan dat er ook veel aan mee gaan doen.
Zelf vinden wij het ook spannend,we krijgen allerlei lieve berichten van jullie, zo top.
We denken dat het wel een succes gaat worden, ook worden we op de achtergrond al gesponsord, ook helemaal geweldig.
Nog eventjes  en dan komen we eraan hoor.
Dank jullie wel allemaal.
Fijne avond, we zijn nu al blij met jullie.
Lieve groetjes,Corrie en Cindy

13 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy en Corrie,
    Ja ik denk ook dat het een succes wordt hoor! Al veel volgers in korte tijd, super!
    Je maakt me wel nieuwsgierig hoor. Ben benieuwd wat het brengt, hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zeg ! En er zullen vast nog meer volgers volgen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy en Corrie,
    Wat geweldig, dat jullie al zoveel volgers hebben, gefeliciteerd en..ik ben ook heel beniewd hoe het zal gaan lopen, succes !!! Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieverds, helemaal top. Inmiddels ook jullie logo en de candy in de sidebar gezet. Dat het maar een groot succes mag worden. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als ik de lijst met volgsters gisteren zag is het hier een heel goede start.
    Het kan bijna niet fout gaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dat jullie al zo veel volgers hebben.
    Ben benieuwd naar jullie eerste uitdaging.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super he , dat het zo lekker gaat met de volgers en ik denk dat de rest ook wel gaat lukken!!!!
    Ben ook benieuwd wat de eertse uitdaging gaat worden.
    ik ga zeker meedoen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Corrie en Cindy wat ontzettend leuk voor jullie, gefeliciteerd hoor dames.
    Borduren is niet zo mijn ding maar misschien dat ik eens een keertje mee ga doen.
    In ieder geval heel veel succes.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo Corrie en Cindy ik vind het super spannend en kijk al uit naar de eerste challenge , ben benieuwd
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi dames ,ik heb me zo juist ook aan gemeld als volger van jullie borduurblog, is voor mij een stok achter de deur om wat meer te gaan borduren. Ik moet alleen nog met mijn mannetje uitvogelen hoe je aan een challenge meedoet, dat heb ik nog nooit gedaan. Heb zelf pas vanaf augustus een blog. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dat loop lekker zeg. Super leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dames jullie blog loopt als een trein GEFELICITEERD met jullie BORDUURBLOG ja ik ben zo begonnen met kaarten maken en nu ligt het dus aan de kant, maar wie weet wat de toekomst brengen gaat. Heel veel succes met jullie blog.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team